Sider

mandag den 7. september 2009

Ravelry...

bliver jeg lige nød til at fortælle om, det er den vildeste strikke/hækle side jeg nogen sinde har set - RAVLERY.
Jeg har været medlem siden marts, mere for at komme ind og se mig lidt omkring på siden og hente nogle opskrifter .... FANTASTISK!
For en uges tid siden, gik jeg så igang med at blive "rigtigt" medlem, jeg oprettede min profil, fik lagt de fleste af mine strikke projekter ind, meldte mig til nogle grupper og har da også allerede fået de første "venner".
Ravelry er det største strikke/hækle univers (tror jeg) vi er over 500.000 medlemmer - fordelt på 83 lande - WAUU!
Fantastisk, for eksempel, bare at kunne gå ind og søge en gruppe i USA - Florida - Maitland og VUPTI selvfølgelig er der en gruppe, så nu ved jeg hvor jeg blandt andet kan finde garn, når jeg om 23 dage rejser over til Carsten, Maja og lille Aksel i Maitland- VILDT!
JEG KAN KUN ANBEFALE AT I KIGGER IND!
http://www.ravelry.com/
Mig kan I selvfølgelig finde under MASKEBAL!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar