Sider

torsdag den 28. januar 2010

Kedelig vest


Ældste barnebarn Jamilla, bestilte en mørkeblå vest med knapper - som bestil så strikket! Jeg synes nu ærlig talt at den er noget kedelig, så jeg vil forsøge mig med nogle hæklede kanter - og se om den ikke kan lives lidt op!
Som noget nyt, smart (set på andre blog`s) vil jeg lige tilføje en:
FAKTABOKS!
  1. Model: Pige-vest med hulmønster nr.99320
  2. Hjertegarn
  3. Design: Sanne Fjalland
  4. Materiale: Vital - 100% uld superwash
  5. Garnforbrug: ca. 2,5 nøgle til str. 7/8 år
  6. Pinde: 3½
  7. Strikkefasthed: 21m i hulmønster = 10cm i bredden
  8. Tilbehør: 3 knapper

2 kommentarer:

  1. Jeg synes den er fin! Meget let (i betydningen modsat af tung). Den bliver hun nok glad for! (Og så glæder jeg mig over, at du også laver en lillebitte smule bestillingsarbejde)

    SvarSlet
  2. Hi hi, ja du har ret! Men en bestilling i ny og næ og så fra et af børnebørnene, det er bestemt ok. Men en liste så lang som din, det ville virke dræbende på min strikkeglæde!

    SvarSlet