Sider

søndag den 24. januar 2010

Strik in

Jeg har været til mit første STIK IN i dag hos Karen / Lindse. Det var præcis lige så hyggeligt som billederne viser. Det var dejligt, afslappende og lige til, selvom jeg var "ny" i den slags selskab. Super kager og dejlig chokolade- og kanel the - hvad kan man ønske mere en kold dag i januar?
Fantastisk at være omgivet af ca. 20 søde "piger" + Slavi, der har samme lidenskab som jeg selv - STRIK OG HANG TIL MASSER AF GARN! Befriende at jeg ikke er den eneste med særheder:
  1. At ha`garn man næsten ikke nænner at strikke af.
  2. At øge lager beholdningen, og være nærmest lykkelig, selvom man havde taget beslutning om det modsatte.
  3. .....

Det bliver med garanti ikke mit sidste STRIK IN!



3 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud.
    Sådan en hyggelig eftermiddag havde jeg også igår :-)

    SvarSlet
  2. Hej Kirsten, Ja, det var en rigtig god dag. Bare synd jeg måtte spurte ud ad døren, min lille søn havde fået meget høj feber. Sikke en uge. Nå men bortset fra det, jeg kan se herinde du skal rejse snart. Ville ønske dig rigtig god tur og glæder mig til at se dig igen.
    Monica
    på Ravelry: MonicaN

    SvarSlet
  3. Hej Monica
    Jeg håber at alt er i orden med din søn og at du også klarede det rent arbejdsmæssigt.
    Tak for hilsnen, det var rigtig sødt af dig!
    Jeg glæder mig også til at se dig igen - måske til strik-in hos dig, hvem ved, måske der bliver en ledig plads;0))

    SvarSlet