Sider

onsdag den 17. februar 2010

Fart på

det kunne man ikke just sige, der var på min gamle computer - chefen gav grønt lys for indkøb af en ny - og her er den så!


Dejligt at få et "dollargrin" med en super hastighed.

Og hvem sad hele weekenden og mere til, med sved på panden, og underlige ord der kom ud af munden, men alligevel med en engels tålmodighed og klargjorde computeren - det gjorde så ment min bedre halvdel, og han er rigtig god. Selvom der var mange udfordringer, lykkedes det for min ukuelige mand at få alt kopieret fra den gamle ........... Jeg sad bare og strikkede og kom ind i mellem med opmuntrende ord.
Nu skal jeg så liiiige lære den at kende og alle dens finurligheder - Øv det er og bliver en tidsrøver, men mon ikke der er lys forude?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar