Sider

søndag den 21. marts 2010

Maratonmanden


det er min mand!
Første officielle maraton blev gennemført på 4.35. Jeg er rigtig stolt af ham, jeg mener 42 km og 195 meter og det er ingen hemmelighed at han ikke er nogen vårunge længere (58 år).
Lige nu sidder han med snot i hele hovedet og i morgen går turen til Paris - hmmmm dårlig planlægning???


Det betød også at han kom for sent til Julius 5 års fødselsdag, men det gjorde ikke så meget, Julius havde en rigtig dejlig dag, med kagemand ......... og masser af gode gaver.

2 kommentarer:

  1. Sejt gået !!!! Jeg napper selv en på søndag i Berlin - det er dog en halv en af slags, så "kun" knap 22 km.

    SvarSlet
  2. Det er i mine øjne stadig sejt - jeg kan lige klare 5 km på løbebåndet!
    Rigtig god fornøjelse - seje tøs ;0))

    SvarSlet