Sider

mandag den 24. maj 2010

Strik - job og marathon!

Jeg har tænkt færdigt - for denne gang ;0). Det ender med Ballonkjolen af Karen Noe.
I mellemtiden kom denne lille Fiona af pindene - og jeg har brugt hele 70 gram fra lager!
Ja, ja det er ikke meget, men lidt har jo som bekendt også ret ;0)


FAKTABOKS

  • Model - Fiona 2
  • Design - Sanne Bjerregaard
  • Materiale - Joruns tynde shetlandsuld
  • Størrelse - 1 år
  • Garnforbrug - 70 gram
  • Pinde - 3½
  • Tilbehør - 2 knapper

Min søn fik desværre et brev og ikke et telefonopkald - og det betød jo at han ikke fik jobbet! Han var selvfølgelig meget skuffet, men nu er der gået nogle dage og han er heldigvis ved godt mod igen. Jeg var også rigtig ked af det på hans vegne, men kan jo desværre ikke gøre så meget - hvis bare jeg kunne, så gjorde jeg :0(

Copenhagen Marathon blev afholdt i går. Jeg var inde ved målområdet, blandt mange mange andre, der heppede når deres kom i mål. Jeg fik mange billeder af diverse kendisser og så skete der bare det, der ikke må ske sådan en dag - mit kamera gik tør for strøm. HVOR DUM MÅ MAN VÆRE????? Der kom min mand i mål - han så frisk ud, var stolt og glad - og hvem glemte så også, at jeg har en mobil, der tager udemærkede billeder, det gjorde jeg IIIIIIIIHHHHHHHH altså! Nå, men heldisvis fik Mia (bonusdatter) taget et par billeder, så de må komme på bloggen når de kommer i hus. På det skal han!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar