Sider

torsdag den 15. juli 2010

Jeg vil også

lave maskemarkører!


Ikke fordi jeg synes de er så nødvendige, almindeligvis bruger jeg blot en tråd i anden farve, men jeg synes de ser fantastiske ud.


Jeg har ofte stødt på flotte markører rundt om på diverse blog`s og da jeg forleden aften sad og var solidarisk med manden min på arbejdsværelset, skulle det være. Jeg tror nok jeg er kommet til at dumme mig - trykket på nogle forkerte knapper på et forkert tidspunkt, så nu har han gevaldige problemer med sin computer - UPS UPS UPS & UNDSKYLD søde husbond!
  • Frem tænger, perler og diverse andre nødvendigheder

  • På med den kreative hat

  • Og så bare lade legebarnet styre


Det er hyggeligt og sjovt, så jeg må nok kreere nogle flere!

Kan man egentlig ha` for mange?

4 kommentarer:

  1. Hvor er dine maskemarkør flotte og man kan ikke have for mange.
    Merete

    SvarSlet
  2. Næ, hvor er de fine....
    Jeg har heller aldrig brugt sådan nogle. Kunne være, man skulle lære det?

    SvarSlet
  3. Hvor er de superfine!

    Jeg bruger mine hele tiden og kan slet ikke forstå hvad jeg gjorde før jeg opdagede dem :-)

    Og man kan aldrig få for mange :o)

    SvarSlet
  4. Hej Kirsten,

    De er meget flotte & elegante.

    Du bliver sikkert meget glad for dine markører :o) jeg kan dårligt undvære mine markører idag.

    God fornøjelse.

    Mange hilsner,
    Bettina

    SvarSlet