Sider

onsdag den 29. december 2010

Søsterstrik

Ind i mellem, når tiden tillader det, bliver der strikket en pind eller to!

De er alen lange de pinde og kedelige, men jeg håber det bliver til et smukt Dew Drops Shawl, til min søster.





Garnet fik jeg byttet mig til, da jeg var til pakkeleg med Copenhagen Knitters - Tak Ellen ;o)

Nu krydser jeg bare fingre for at der er garn nok, for jeg har sjældent set sådan et bundt garn. Den ene del så ud som om der var klippet i det?????

Så jeg har en del små bundter og det er jo ikke det bedste til lacestrik, hvis der skal hæftes for mange ender ;o(

4 kommentarer:

  1. Det er et sindsygt flot sjal, og sikke en strikke tålmodighed du har.
    Glæder mig til at se mere.

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig flot ud.
    Jeg tænker at hvis garnet er ren uld, ikke superwash, ja så kan du filte enderne sammen så du undgår at hæfte en masse.
    Bare en tanke :)

    SvarSlet
  3. Charlotte - jeg glæder mig også til at se det færdigt ;o)

    Marianne - det kan da godt være at du har ret - det er Grignasco`s rene uld, så måske! Tak for ideen ;o)

    SvarSlet