Sider

fredag den 18. februar 2011

Nye Boots & Øllede ånde

Endnu en dejlig dag i skønne London.

Dagen tog sin begyndelse i Covent Garden, hvor den ene skønne kunsthåndværkerbod efterfulgte den anden med lokkende varer.

Derfra gennem Chinatown til Oxford Street hvor nye forårsstøvler stod og kaldte på mig ;o)

Videre til Hyde Park og Kensington Gardens, hvor Kensington Palace skulle besigtiges.
Retur til Herrods som selvfølgelig også skulle ses, nu vi var der!
Hold da op siger jeg bare, der er noget at komme efter, men vi ved hvor meget der skal arbejdes for at handle til de priser, så vi nøjedes med tre dåser te ;o)

Sluttelig hoppede vi på bussen, hvor fødder og ben fik et tiltrængt hvil - middag på en hyggelig restaurant og selvfølgelig en god engelsk øl, for derefter at returnere til hotellet med øllede ånde, fyldte maver og meget trætte.

4 kommentarer:

  1. I har da sandelig fået noget ud af ferien! Lyder som en meget skøn tur...

    SvarSlet
  2. Jeg er også vild med Covent Garden.
    Der er bare så mange fine anderledes butikker.

    Pas nu på i ikke er slidt så meget ned, når i kommer hjem, at i er nødt til at have mere ferie :-)

    SvarSlet
  3. total fede boots - bare det var mig tralalala

    SvarSlet
  4. Christunte - ja, rigtig skøn tur og masser af oplevelser ;o)

    Tine - åh, det kunne være dejligt med et par dage ekstra, men i dag er det store hvile/vaske dag, så vi er klar til job i morgen ;o)

    Marianne - jeg er også rigtig glad for dem,de er noget af det blødeste at ha` på fødderne. Jeg er nu ret sikker på at du kan finde dem i en hvilken som helst Aldo her hjemme

    SvarSlet