Sider

onsdag den 16. februar 2011

Ro på - indtil

I går gik det lidt mere stille for sig, en slentre tur på diverse indkøbsstrøg - råhygge og afslapning.

Hjem på hotellet et par timer, for at samle ny energi til at drage ud i den pulserende by igen.

Middag på en dejlig restaurant og så var freden forbi ;o)

Aftenen bød nemlig på


WAU siger jeg bare, en SUPER DUPER FANTASTISK oplevelse!
Lækker dans og musik i non-stop 2½ time!
Dygtige sangere og dansere fik salen til at rocke, vi sang med, dansede og klappede til hænderne var følelsesløse - ALTSÅ siger jeg bare, SÅ GODT ;O)))

Vi sluttede den dejlige oplevelse af med et besøg på en nærliggende pub - bare til en enkelt pint, og så var det ellers Godnat Ole!

4 kommentarer:

  1. For pokker, hvor misundelsen gnaver! ;-)
    Det lyder bare til at i har en fantastisk tur. Har du fundet nogen garnbutikker? ;o)

    SvarSlet
  2. Jamen Tine, jeg håber det er misundelse på den gode måde ;o)
    Jeg har netop i dag været i "I Knit London" - uha der var mange skjønne garner!

    SvarSlet
  3. Selvfølgelig er det på den gode måde! ;-)

    Glæder mig til at se hvad du kommer hjem med :-)

    SvarSlet
  4. Sikke en dejlig i dag og aften i havde der.
    Det er London ;)
    Glæder mig til at se om du har tømt Knit London - og hvad du har tømt den for.

    SvarSlet