Sider

onsdag den 2. marts 2011

Fanø hus

Vi ved der er rift om bosteder på Fanø under strikkefestivallen, så man skal være hurtig, skal man.

Vi var hurtige, men også heldige ;o)

Jeg vidste at nogle naboer i grundejerforeningen har sommerhus på Fanø, så da strikkeklubben besluttede sig for, i samlet flok, at drage til strikkefestival, sendte jeg hurtigt en mail og det lykkedes - vi kunne leje huset, til en yderst favorabel pris ;o)))




Mums siger jeg bare - tæt på vandet, spabad, gulvvarme og masser af sovepladser - det kan ikke være bedre!


4 kommentarer:

  1. Wow hvor ser det lækkert ud!
    Jeg ved faktisk ikke hvor vi skal bo. En af Irenes veninder har et sommerhus som vi har fået lov til at låne.
    Så vi har et hus, og jeg regner med at jeg snart ved hvor det ligger :-)

    SvarSlet
  2. Jamen så ses vi nok på Fanø:-)

    SvarSlet
  3. Det ser dejligt ud. Det bliver da den rene luksus-
    dejligt.

    SvarSlet
  4. Tine - måske vi bliver naboer for en weekend ;O)

    Irene - det kunne være så hyggeligt ;o)

    Marianne - nemlig :o)

    SvarSlet