Sider

søndag den 10. april 2011

24 timer er bare for lidt!

Gid døgnet havde lidt flere timer.
Der er så meget jeg gerne vil, men synes som oftest, at tiden er for knap.

Nu må jeg vælge - igen!

Denne gang mellem motionscenter eller naturen - svaret er vel lige til, når vejret er, som det er lige nu.

Beslutningen er taget og det var egentlig ikke så svært.

Farvel til motionscenter, løbebånd, halvdårligt indeklima, fjernsyn på sære kanaler og transporttid tur-retur.
Goddag til udendørsløb, frisk luft og fuglekvidder.

Men for mig er det ikke bare lige til at tage skoene på og så komme derud af, så planen er lagt/kopieret fra løbeklubben.


Desværre er begynderholdet godt i gang og jeg ville først kunne løbe med til maj (pga. andre gøremål jeg gerne vil), så jeg starter selv og så må jeg se hvordan det går.

Udendørsskoene blev hevet ned fra loftet og udendørstøjet fundet frem fra det bageste i skabet.



Min søde mand støtter op, klædte straks om og løb/gik med mig på min første tur :O)



3 kommentarer:

  1. Åh ja, hvem kunne ikke bruge lidt mere tid til al det sjove...
    God søndag.

    SvarSlet
  2. Sejt. Jeg havde valgt løbet totalt fra hvis det var mig. ;O))
    Dejligt din mand er løber også.

    SvarSlet
  3. Ja, dét valg ville heller ikke have været svært for mig. Nu er det bare sådan, at jeg ikke er løber, men jeg går gerne lange ture i fjeldet med min hund.

    SvarSlet