Sider

tirsdag den 12. april 2011

Jeg leger videre

Hold da op, det er ikke lige til, det der med hjemmegjorte Fimo-knapper!
Jeg er dog fundet ud af

  • Hold rent på arbejdspladen - farverne smitter meget af!

  • Rul hvad der rulles skal og prop det i fryseren - FØR der skærer i det ;O) Så undgår jeg - næsten - at de runde former bliver flade i den ene side.




  • Pastamaskinen er perfekt, men nu skal der tænkes over hvor tyndt det skal rulles ..... IHHHH ALTSÅ, hvor er der meget at tage hensyn til!

    Men hvor om alting er - jeg leger videre, for der er ideer der skal prøves og indtil videre er de billeder, jeg har i hovedet, ikke det der kommet tilsyne på bordet ;O(



    5 kommentarer:

    1. Det ser altså lovende ud.... Der er nok ikke mange gange tilbage, før du får din vilje med leret!
      (Og har du for mange knapper, er der vist hurtigt til en lille give-away...)

      SvarSlet
    2. Jeg håber du får ret! Og så tak for din ide med Give Away - det vil jeg gøre, hvis jeg synes de er ok til at forære væk!

      SvarSlet
    3. Jeg synes nu de er ret fine, især den spiralformede i nederste hjørne :-) fortsat god kamp med leret, glæder mig til at se hvad du mere får tryllet frem.

      SvarSlet
    4. Spændende projekt du har gang i.
      Det er blevet nogle rigtig glade blomster..

      SvarSlet
    5. De blir jo rigtig fine dine nye knapper. Hvis de ikke bliver som du vil ha dem må du da bare finde på strik der passer til knapperne :0))

      SvarSlet