Sider

onsdag den 4. maj 2011

I sne og slud

skal posten ud!

Og i regn og kulde skulle jeg ud, for i går stod der løb i kalenderen!

Alene hjemme, så manden min var der ikke til at opmuntre, støtte og holde øje med tiden - uha det var fristende at glemme, at det var løbedag og så bare læne sig tilbage med en god kop the :O)

Men, men jeg var god, var jeg - det skulle være og sådan blev det!
En løbetur på 25 minutter - i regnvejr - det kan nok være jeg klappede mig selv på skulderen, da jeg kom hjem :O)

God samvittighed og en kop the der smagte ekstra godt :O)))

7 kommentarer:

  1. Ja, det er nok en god følelse når du kom hjem etter en slik tur. Da kan man sette seg ned i ro og mak. Ha en fin dag. :))

    SvarSlet
  2. Du får også skulderklap fra mig.
    Sejt. Du er god til at gøre gode ting for dig selv, det er en rigtig god egenskab.:)
    Jeg er lige så stille ved at lære det !!

    SvarSlet
  3. Hvor er du bare sej! Jeg er vildt imponeret.....

    SvarSlet
  4. Også et klap på skulderen herfra :)

    SvarSlet
  5. Tak allesammen - I er da bare med til at holde moralen oppe - tak!

    SvarSlet
  6. For pokker du er sej!!!
    The og strikketøj var velfortjent:-)

    SvarSlet