Sider

fredag den 2. september 2011

Mere arv ;O)

Min svigermor vil nok kalde mig en skrammelsamler!

Men hun ved hvor glad jeg bliver, for noget af det hun kalder skrammel, og det jeg kalder "guld" fra en svunden tid!

Hun er sød, holder øje og engang imellem rammer hun plet - det luner mit hjerte!

Denne gang havde hun fået tiltusket sig et gasbord fra en ung fyr i opgangen - JUHUU - jeg er vild med de gamle borde og det ved hun!

Og tænk sig, da vi skulle ha´ det ned fra loftet, stod der ikke bare et´, men hele to borde og jeg måtte tage begge med mig :O)


Og som en ekstra appelsin i turbanen, fik vi penge med hjem, så vi kunne købe nye kakler til bordene - og jeg ved lige præcis hvilke.

Hvor heldig kan man være ;O))

4 kommentarer:

  1. Meget heldige dig. Det er sådan et bord jeg også ville sætte stor pris på - hvor er det dejligt hun tænker på dig selvom hun ikke er enig i din smag;0))

    Rigtig god fornøjelse med bordene - skulle du komme til at mangle plads, jamen så er der maasser af plads hos mig ;0) thihi

    SvarSlet
  2. Sikke dog en dejlig "arv"
    De borde er simpelthen så smukke.
    Glæder mig til at se hvilke kakler du skal på.

    SvarSlet
  3. Så flotte de var. Så heldig du var når din svigermor tenkte på deg. :))

    SvarSlet