Sider

onsdag den 28. december 2011

En strikke-nitte

Jeg blev færdig med denne - på billedet meget smukke vest - men STORT ØV, det er slet ikke mig ;O((




FAKTABOKS
  • Model - Viola
  • Design - Lene Holme Samsøe
  • Størrelse - Medium
  • Materiale - Puno fra Gepard
  • Forbrug - 190 gram
  • Pind - 8

Lækkert BLØDT garn, men lidt FOR blødt til at holde faconen pæn ;O(
Lækkert TYKT garn, men lidt FOR tykt til en vest ;O(
Jeg faldt for snoningerne, men jeg føler mig lidt for "ridderagtig" ;O(

Jeg tror bare jeg skal trevle op og ENDNU engang føje garn til lagerbeholdningen ØV ØV!


Jeg ønsker mig snart en positiv strikke oplevelse - please......




11 kommentarer:

  1. Nej hvor er det altså ærgeligt. Den ser ellers flot ud, men det nytter jo ikke, hvis du ikke kan bruge den.
    Det er ikke altid let at vurdere, hvad der ville klæde, når man ikke kan prøve på forhånd.

    SvarSlet
  2. Øv, øv og tre gange øv.:(
    Tror du skal strikke noget sikkert :) , noget der er prøvet før :0))
    Hva' med et par sokker ;0))

    Træls, men du er jo ikke sådan at slå af pindene, du kommer igen.

    Marianne

    SvarSlet
  3. Øv, øv. Kender det bare så godt! Der er noget, der bare ser så godt ud på opskriften.... Og så får man det aldrig på, når det er færdigt... Mit plejer at komme ind bagest i skabet, til jeg finder én, der gider bruge det:-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det ærgerligt.. og den ser så lækker ud! Du må glæde dig over det smukke arbejde du har udført, og derefter finde én den passer til - eller som du nævner - få tråden tilbage og lad den vente på et andet projekt :-)

    SvarSlet
  5. Er du sikker på det er en nitte? Din vest ser også skøn ud, som den ligger der på bordet. Skulle du ikke få taget et billede af den med dig i, så vi andre også kan se med?
    Jeg kan ikke lade være med at tro, at den "bare" er lidt uvant at have på?
    Ellers er det virkelig ærgerligt, når et projekt man glæder sig til falder uheldigt ud. ØV.
    Men med ønsket om en positiv srikke-oplevelse - så må du bare i gang med Kim Hargreaves. Hun giver pote - men også kun næste hver gang, må jeg siger når jeg tænker på min Hanley.

    SvarSlet
  6. Hvor surt, når du så også har brugt det rigtige garn - har du vasket den? Det kan godt få noget garn til at falde blødere, det har jeg lige prøvet med en sweater i Drops Nepal.

    SvarSlet
  7. Det er så bagdelen ved at strikke selv i stedet for at gå ud at købe..
    Synd den ikke dur, den ser eller rigtig fin ud.

    SvarSlet
  8. Øv, hvor ærgeligt. Den er ellers vældig fin.

    SvarSlet
  9. Tak for alle gode råd, men jeg synes ikke det garn går til en vest - det ER for blødt og luftigt. Jeg tror nu lige jeg hører om der er en´ der har lyst til at eje den, ellers må den lide "optrevlingsdøden" ;O((

    SvarSlet
  10. Det er søreme surt. Jeg har selv haft kig på den vest, men nu kan det da godt være, jeg springer over

    SvarSlet