Sider

tirsdag den 13. december 2011

Julepynt?

Er du til det hippe nye, i de moderigtige farver eller skal julepynt være det gamle, der vækker minder?

Jeg er absolut til det sidste - dog kommer der nyt til i ny og næ - noget der gør mig glad, når det bliver pakket ud ;O)


I går skulle der hænges lidt op (det bliver gjort i etaper), og jeg store klovn tabte en af dem jeg holder rigtig meget af - ØV ØV!

Han blev købt for nogle år siden på Gisselfeld, så mon ikke jeg får mulighed for at finde en ny en dag - det håber jeg!

4 kommentarer:

  1. Jeg er vist til lidt af hvert- lidt gammelt og lidt hjemmelavet men ikke noget underligt hitech . Er heller ikke til ret meget med nisser - svigermor forærede mig i årevis et sæt nisser til min fødselsdag - var sp træt af det - så nisser , ja men kun få og kun nogen jeg har valgt :)

    SvarSlet
  2. Jeg er absolut til det gamle kendte julepynt og masser af nisser.
    Nisser og jul hører bare sammen.

    SvarSlet
  3. jeg er til en blanding. Jeg har bl.a. min lucia engle fra min svenske mormor og så har jeg nyt noget fancy sølv lir pynt fra i år lige ved siden af :) Men lige meget hvad..så er julen og julepynt såå hyggelig :)

    SvarSlet
  4. Jeg er til de gamle med minder, selv om der bliver jo altid bygget en lille smule på :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet