Sider

søndag den 18. december 2011

Så lykkedes det endelig

Traditionen tro samledes en del af Copenhagen Knitters til årets
JULEPAKKELEG ;O)

Gaveregn er vist det rette ord - se her en bunke - lutter garnpakker ;O)))





Dutte gennemgik reglerne og der blev kæmpet om hver enkelt pakke, det var sjovt og som sædvanlig rigtig hyggeligt ;O)


Jeg var heldig jeg vandt dejlige garner ;O))



Som ekstra bonus fik jeg 4 nøgler lækker lækker Alpaca-silk af Christine ;O))


Tak for en rigtig hyggelig dag!

5 kommentarer:

  1. Jeg har aldrig hørt om "copenhagen knitters" før. Og jeg kan ikke stå for strikkefællesskaber. Hvis I laver et møde, hvor en præstø-strik kan være med, så giv mig et praj.

    Dejligt at se alle jeres gaver.

    SvarSlet
  2. Copenhagen Knitters er en gruppe under Ravelry - er du ikke med i Ravelry, så kan jeg varmt anbefale dig at hoppe på ;O)

    SvarSlet
  3. Det var nemlig rigtig, rigtig hyggeligt! Håber, du får garn nok til vesten, og så var det dejligt, at det endelig lykkedes at mødes "rigtigt", i mere end 5 min....

    SvarSlet
  4. det er da bare for vildt, pakker kun med garn, nøj bare jeg havde været der.

    SvarSlet