Sider

torsdag den 1. december 2011

Som fod i hose

Lilly er blevet færdig og jeg er SÅ TILFREDS og glad for den.
Farven er lige i øjet, og den passer som fod i hose ;O)

Jeg ved godt at vi ofte siger det, men denne her kunne godt tåle at blive strikket igen - og jeg kunne godt finde på at kaste mig ud i en i denne farve

Cinnamon

eller Tobacco

eller ............ uhh, det er svært, for der er SÅ mange SMUKKE farver ;O)

I får Lilly at se i weekenden - for tiden er lidt presset for tiden (min mor og Eddie´s far skiftes i øjeblikket til at være indlagt ;O((



5 kommentarer:

  1. Jeg er helt vild med de farver, naturlige og rustikke. Jeg har også købt garn til "Lilly", men er ikke rigtigt kommet i gang endnu - derfor glæder jeg mig meget til at se din færdige udgave. God bedring til familien:-)

    SvarSlet
  2. Jamen så venter vi spændt på at se modellen. Jeg stemmer iøvrigt på farven Cinnamon, hvis der altså er stemmeret?

    SvarSlet
  3. Åh det er så hårdt når nogen af ens kære er indlagt - håber ikke det er al for alvorligt.

    Farverne er smukke , glæder mig til at se :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det trist at de er indlagt, forhåbentlig kommer de snart hjem igen.
    Jeg glæder mig til at se din Lilly.

    SvarSlet
  5. Glæder mig til at se den!
    Flotte farver - jeg stemmer også på cinnamon.

    SvarSlet