Sider

onsdag den 25. januar 2012

Turen går til



Vinterferien er bestil og jeg glæder mig så meget!
Jeg har været i Barcelona mange gange, men i år bliver det anderledes - det ved jeg!
Mange af de sete attraktioner skal selvfølgelig besøges igen, men ikke to ture er ens.

Jeg gælder mig til ture i det gamle kvarter, et besøg i Park Güell, gense La Sagrada Famila og selvfølgelig slentreture op og ned af Ramblaen, som også bliver vores adresse ;O)

Og så skal jeg selvfølgelig også kigge på garn. Er der nogen der har erfaringer med Spanske garner, priser og evt. butikker der må besøges, vil jeg meget gerne ha´ et tip ;O))

Det kan kun blive godt!

8 kommentarer:

  1. At glæde sig til en rejse er en skøn forlængelse af selve rejsen:-) GOD TUR.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har du ret i - vi skal afsted sidst i uge 6, så der er lige et par uger at glæde sig i ;O)

      Slet
  2. Hvor lækkert med en rejse sydpå i dette kolde vejr. Jeg har desværre aldrig været i Spanien, så jeg ved ikke noget om garnkøb.

    SvarSlet
  3. Det lyder vel nok dejligt. Håber du får en super tur. Garnindkæb kan jeg desværre ikke hjælpe med

    SvarSlet
  4. Uh - det lyder godt! Skal du endda købe garn? Glæder mig til at se, hvad du finder.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Garindkøb eller bare en "skalp" er da et must når man rejser - det ved DU da ;O))

      Slet
  5. Hvor lyder det lækkert Kirsten... håber i får en god tur når den tid kommer.Glæder mig til at se hvad garn køb du får med dig hjem :O))

    SvarSlet
  6. Uhmm det lyder som den perfekte ferie til uge 6. Garnindkøb i Barcelona? Spændende hvad du finder ud af:-)

    SvarSlet