Sider

tirsdag den 28. februar 2012

Marts

er STORE fødselsdagsmåned i familien og derfor har jeg haft travlt med at kreere fødselsdagskort.

Det er ikke den store kunst der præger kortene som jeg fremstiller ved hjælp af Microsoft Office Publisher, men alle får et personligt præg og det kan jeg godt li´;O)

Børnebørnenes kort bruger jeg dog mere tid på, for traditionen tro bliver de pyntet med nogle af de billeder jeg har taget af dem i det forgangne år.

I marts bliver Julius 7 år og hans kort ser sådan ud på forsiden


Jeg ved ikke om Julius sætter så meget pris på kortet, men jeg ved at hans mor gør ;O)




3 kommentarer:

  1. Hvor er det en god ide og fine tillige med . Tillykke til demallesammen :)

    SvarSlet
  2. Tillykke med de kommende fødselarer. Det er en rigtig god ide med med personlige fødselsdagskort, og som forældre er det skønt, at se nye billeder af sine børn - og en frisk dreng ser han ud tilsat være!

    SvarSlet
  3. Tillykke med alle fødselsdagene, håber det bliver nogle dejlige nogle af slagsen.

    SvarSlet