Sider

tirsdag den 10. juli 2012

Gamle "Turen går til"

er fundet frem og en enkelt ny er købt.


Vi starter med en enkelt overnatning i Sønderborg (så er vi på vej), en lille uge i Amsterdam, lige så i Belgien og en hel uge i Frankrig - hvad hjemturen byder på, det står stadig i det uvisse ;O)

Jeg glæder mig, glæder mig til 3 uger sammen med manden min, ingen "skal huske/gøre ting", bare nyde og opleve - vi skal selvfølgelig fragte os rundt i det nye røde lyn ;O)

Garn, pinde og hæklenål bliver pakket, for er der noget der er tid til på en lang køretur, så er det håndarbejde - fint for mig ;O))




4 kommentarer:

  1. Det skal nok blive en spændene tur.
    Så er det godt at sidde ved siden af og kan strikke ;))

    God ferie,
    Yt

    SvarSlet
  2. Uh som det lyder til at blive en dejlig tur - og håndarbjde er et must på sådan en tur . Rigtig god fornøjelse.

    Marianne

    SvarSlet
  3. God ferie, jeg håber I får en rigtig dejlig tur.

    SvarSlet
  4. God ferie - håber I får en rigtig dejlig tur og lidt mere sol end der er i DK for tiden.

    Vil du sende mig en mail med din adresse, så ligger der nok et brev til dig, når du kommer hjem :-)

    SvarSlet