Sider

søndag den 1. juli 2012

Traditioner skal holdes

men planer kan / må sommetider ændres!

Traditionen tro tager vi børnebørnene med på tur når deres fødselsdag nærmer sig - og denne gang var ingen undtagelse!

Tvillingerne fylder 10 år, om jeg fatter det, nå men det siger kalenderen og de har også selv helt tjek på det :))


Vi hentede dem fra skole og planen var Strøgtur med dertil hørende shopping, Kanalrundfart, Sandskulptur festival, pizza/burger middag et sted og så skulle næsen vendes hjemad, for dagen efter skulle de fejres af hele familien!

Nu er det desværre ikke op til os at bestemme vejret, men op til os at beslutte om planerne kan lade sig gør eller om der er grund til ændring - og det var tilfældet i fredags :((

Turen gik til derfor til Fields, hvor der kunne shoppes indendørs - vejret klarede op, så vi tog metroen til Kgs. Nytorv og derfra til Nyhavn hvor vi i fint vejr blev sejlet rundt.
Den lille havfrue, Christiansborg, dronningens hjem .... blev set og snakket om. Derefter gik turen retur til Fields og middagen blev indtaget på Burgerking - tøserne var nærmest lykkelige, men meget trætte, da næsen blev vendt mod hjem :)))









4 kommentarer:

  1. En rigtig god tradition - heldigt i bor tæt på dem.
    Ja, det vigtigste er at pigerne er glade, Burger King er ikke stedet jeg søger hen;)

    tillykke med dem.

    SvarSlet
  2. Tak skal du ha'!
    Ja det er dejligt at vi bor tæt på de fleste af børnebørnene - det sætter vi pris på :))

    SvarSlet
  3. Sikke en god ide at tage sådan en tur med dem. Hjertelig tillykke med dem.

    SvarSlet
  4. Åh hvor jeg glædelimit til at jeg kan skrive sådan et blogindlæg.
    For det kan jeg da engang!
    Jeg tør godt hviske lige så stille at jeg synes det er ved at være på tide for datteren. 33 år. Kom så igang. Altså ikke at jeg kunne drømme om at presse på! Hun skal vel også lige finde livsledsageren først. Ja meget skal flaske sig, før man er så heldig som du;)
    Tillykke med prinsesserne.

    SvarSlet