Sider

torsdag den 4. oktober 2012

Jeg sysler

lidt med et oste- lagkagefad til min bonusdatter.

Jeg er startet til porcelænsmaling igen, mest fordi det er MEGET HYGGELIGT selskab - ugens gode grin bliver grinet der!
Egentlig ikke fordi jeg har de store ønsker om hjemmemalede ting, men når nu jeg er der skal der da også kreeres nogle ting!

Søhesten inspirerede mig MEGET og da Mia (bonusdatteren) så nogle tegninger jeg havde gjort, måtte hun eje et par stykker og de hænger nu på hendes væg.





Jeg håber at fadet kan gøre lige så meget lykke, når det bliver færdigt, for hun fortjener det!

Egentlig skal jeg også igang med kakler til gasbord nr. 2, så jeg skal nok få malet mellem grinene :))

9 kommentarer:

  1. Hold da op hvor er det flot. Det er du da rigtig skrap til. Dertil rækker mine evner vist ikke. Der er mange ting man har lyst til at prøve af men 24 timer rækker desværre ikke.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annelise
      Ja, hvem kunne ikke bruge 10-12 timer mere i døgnet - hvad kunne det ikke føre til ;O))

      Slet
  2. super super flot :)
    hvilke tuscher bruger du ?
    knus♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marianne

      Det er ikke tuscher, men porcelænsmaling!

      Slet
  3. Suk jeg kan godt huske de sidste kakler du lavede de var Mega flotte :0)

    SvarSlet
  4. Woww hvor er det flot - du er altså god med den pensel :)

    Marianne

    SvarSlet