Sider

fredag den 8. marts 2013

Den bedste oplevelse

i går ved ambassadebesøget, var ikke arrangementet, men mødet med en blogger :))

Det startede med en temmelig lang kø, vi skulle skrives ind og fik derefter en pose med 2 nøgler Lett Lopi - det var selvfølgelig dejligt.



Derefter stod vi som sild i en tønde og hørte forskellige foredragholdere, men det var nærmest umuligt at høre noget som helst :((  da mikrofonen virkede.

Så var det tid til lidt kiggeri på de få stande og lige da jeg var kommet op af trappen var der en der råbte efter mig

"Hey hedder du Kirsten"
Ja?
"Maskebal"
Ja??
"Så har jeg noget til dig"
Til mig???

Og så fik jeg en flaske solbærlikør i en fin lille pose :))


Det var Violykke der havde kigget efter mig og fundet mig - jamen altså jeg blev meget rørt!

TUSIND TUSIND TAK LYKKE, dejligt at se dig irl og rigtig sødt af dig at tænke på mig :))))


Jeg forsøgte forgæves at få et billede af Lykke, men med modlys .... blev det ikke super godt.
Men her er hun - den højeste i mængden ;O)

Hvis bare likøren smager halvt så godt, som flasken og farven er smuk, så siger jeg bare SUK hvor jeg glæder mig til en sommerdrik!

Så blev det alligevel en dejlig dag!


10 kommentarer:

  1. Hvor dejligt det endte med et skønt møde med en blogger.
    Lyder som om der var sendt lidt for mange invitationer ud :( men godt det trods kø og sild i tønde , blev nogle dejlige timer.
    - og sikke da en flot og dejlig gave du fik - uhmm :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så overvældende - bare det at Lykke havde tænkt på mig og fundet mig i mængden - det gjorde dagen ekstra dejlig :)

      Slet
  2. Sikke en dejlig overraskelse og gave!

    SvarSlet
  3. Sikke da en dejlig overraskelse - skøn lille flaske :)

    SvarSlet
  4. Ej nu er det da mig der bliver helt rørt, det er jo da fordi du har hjulpet mig rigtig meget ved at besvare alle mine spørgsmål, og det er jeg rigtig glad for. Og jeg nyder at følge din blog. Håber vi ses igen en gang :0) og ja der var lige lidt for mange mennesker eller så var rummet bare ikke stort nok :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det kunne være rigtig hyggeligt at ses igen og jo det var meget sødt af dig - basta ;))

      Slet
  5. Nej jeg kommer ikke til Fanø, var der sidste gang, man skal nok være nogle stykker der tager over og hygger i sommerhus, og strikker hele weekenden, jeg var der en dag og det virkede kaotisk, men måske det er meget beder denne gang. Det håber jeg for alle jer der skal der over ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg synes det var en rigtig fin festival sidste gang og håber også det bedste i år. Du har ret, et sommerhus med strikketossede piger er halvdelen af oplevelsen :))
      Det kan være du skal være med i vores strikkeklub!!

      Slet
  6. Det forstår jeg godt, det var fantastisk sødt - jeg ville også blive helt vildt rørt.

    SvarSlet