Sider

torsdag den 28. marts 2013

Øv ..... jeg er et skarn!

For to år siden blev jeg pludselig sat overfor valget om min bil skulle repareres for mange tusind eller om jeg skulle ha' "ny" bil. Jeg valgte den gamle, for jeg befinder mig godt i den, kender hver en detalje, hver en lyd .....

Nu kan jeg godt høre at der er lyde der ikke plejer at være der og "dommen" fra mekanikeren lyder igen på mange tusind :((

Fornuften må sejre, den er 14 år gammel og har bragt mig fra A til B, hver gang jeg har haft brug for det, men nu må jeg overlade den til andre der måske kan få lidt glæde af den en rum tid (den er faktisk nysynet for 14 dage siden).

Men altså, jeg er ikke rigtig til biler og synes det er spild af god tid at piske rundt og se / prøve andre biler - øv jeg ville gerne være fri for netop den side af sagen!

Manden min er sød, han sidder på nettet og finder muligheder, han råder og vejleder, så jeg kan bare nikke eller ryste på hovedet - heldige mig :))

Min mor siger jeg er et skarn - hun har som altid ret :((

Indtil videre har vi været ude og prøve en Suzuki Swift og en Peugot 207, den ene slags er' valgt fra!

Hvad det ender med, viser sig måske i løbet af søndagen :))









6 kommentarer:

  1. Ha ha - ja, du kan jo altid pimpe den op med noget strikket!

    SvarSlet
  2. Jeg har aldrig haft hverken bil eller kørekort, men kan godt forestille mig, at det er lidt som at skille sig af med en gammel ven. Håber du finder en ny, som du kan blive glad for.

    SvarSlet
  3. Hehe, lyder fuldstændig som hos os ;0))
    Glæder mig til at høre hvad det blir :)

    SvarSlet
  4. Det skulle lige have været mig, der fik det valg; jeg er helt vild med biler, og hvis økonomien var til det, skiftede jeg tit og ofte :-)

    SvarSlet
  5. Ja, hvor kan man bruge megen tid på at køre rundt og prøve den ene bil efter den anden inden man beslutter sig. Vi har for en del år siden haft en Suzuki Swift som vi var glad for. Min mand er mekaniker så jeg behøver ikke at bryde mit hoved med om den er ok. For man kan godt nok blive snydt hvis man ikke har forstand på biler, ihvertfald hvis det er brugte.
    Håber at I finder en god løsning
    God påske.

    SvarSlet
  6. Ja en 2CV ville maaske vaere sagen hihi. Ja det er noget vaerre noget med de biler. For mig skal den bare koere naar man drejer noeglen om. Jeg har O forstand paa saadan noget og synes at min gamle potte er herlig selvom den er 16 aar gammel og min den store synes den er dybt pinlig.
    Held og lykke med valget.

    SvarSlet