Sider

fredag den 10. maj 2013

Den ulidelige og mens jeg venter

The never ending story om min Amalie - suk den kan jeg altså bare ikke anbefale andre at kaste sig ud i ;O(

Langsommelig og kedelig strik, jeg håber saftsusemig at resultatet bliver til ug+ ellers bliver den smidt på Sankt Hans bålet ;O)

I næste uge starter de skriftlige eksaminer for landets skoleelever og jeg har nogle af de laaange vagter, så der bliver jeg nød til at ha´ noget strik - noget der ikke er for stort, så jeg MÅ starte på noget andet :)))

Jeg har planer om en lille trøje, bare fordi jeg har lyst og garn på lager ;O))

Den skal hedde - "Mens jeg venter" - fordi jeg venter på strikkebøger fra biblioteket, så jeg kan komme igang med mit bomuldsgarn (se forrige indlæg) - når Amilie er færdig (selvfølgelig)

Der er kommet nogle gode forslag - ikke mange, men tak til jer der inspirerer :))




8 kommentarer:

  1. Stakkels dig. Saadan noget kedeligt strik er bare ulideligt. Men du skal se; med det vups, saa er den bare faerdig.

    SvarSlet
  2. DejliGt du har fundet noget du har lyst til - den er rigtig sød :)
    Spændende hvad du finder på at lave af bomulden

    Rigtig dejlig fredag

    SvarSlet
  3. Den Amalie er da PERFEKT eksamensstrik! Du har brug for noget, der ikke er for hurtigt færdigt.
    (Ideen med Sct. Hans bålet kan jeg også godt lide. Men så må du hellere blive færdig så du kan se, om det er et hit!)

    SvarSlet
  4. Du har det hårdt. Jeg føler med dig med Sprogø som også er ret kedelig, men vi må altså have lidt andre projekter ind imellem ellers er det ikke til at holde ud, men du må jo se at få den færdig inden Sct. Hans hvis den skal på bålet, hvad jeg nu ikke tror. Du bliver såmænd glad for den trøje, men vi må lige se den inden den ryger på bålet.

    SvarSlet
  5. Sæ'fø'li' bliver du nødt til at starte på noget nyt :-) Er spændt på, om biblioteket kan hjælpe dig på vej!

    SvarSlet
  6. jeg kan godt li' navnet .... mens jeg venter ....
    håber ikke du skal vente for længe :) ...
    og som Annelise skriver må du hellere få den færdig så du kan se om den skal på sct.hans bålet :)
    knus

    SvarSlet
  7. Det lader til at du synes heksen skal l være fint klædt på i år;))) pas nu på blodtrykket ;)). Jeg er sikker på den bliver smuk din Amalie:0)

    SvarSlet
  8. Jeg tror din amalie bliver superflot, så måske skulle du gøre som Christunte foreslår og tage den med som eksamensstrik og få den overstået.
    Når det er sagt, skal du selvfølgelig også starte noget nyt op, det er da klart. Når man har en kedelig ting i kurven er man altså også nødt til at have noget, der er lidt sjovere.

    SvarSlet