Sider

onsdag den 10. juli 2013

Han gør det igen SELVFØLGELIG :))

Min brandmandssøn er blevet tilbudt at læse til Paramediciner (alt betalt fra arbejdet) - om han sagde ja tak - SELVFØLGELIG gjorde han det!

Så til august bliver han endnu engang studerende (samtidig med arbejdet) hvad skal det ikke ende med!

Han er spændt på om han kan klare det - men SELVFØLGELIG kan han det :))

Som yngstesønnen siger: "Hvis der er nogen der kan, så er det Carsten" - jeg er SELVFØLGELIG helt enig :))










11 kommentarer:

  1. Det er altså dejligt at have dygtige børn, der gerne vil videreuddanne sig; dét skal nok gå godt

    SvarSlet
  2. Selvfølgelig kan han det ;o)
    - det er bare så skønt, når det går vores børn godt. Den følelse aftager vist aldrig.
    Masser af medvind til Carsten, herfra
    kh.

    SvarSlet
  3. Sejt. Der er vist ikke mange andre passende ord!

    SvarSlet
  4. Han er gjort af et særligt stof, den Carsten!
    Sejt gjort, med job og familie ved siden af.
    Og det er jo ikke 9-5 jo han har, ved vi jo.
    Stort tillykke med ham og til den stolte mor ;-)

    SvarSlet
  5. Super sejt af den unge familie - og sikke et cadeau til Carsten - wow - ham har du lavet af noget ganske særligt garn ;0))
    Tillykke til ham og til dig :)

    SvarSlet
  6. Jeg kan vist kun sige
    Hvor er det F...... sejt,så ved man at man er værdsat på sit arbejde :))

    SvarSlet
  7. Nej hvor er det flot, hvor må du være stolt af ham.

    SvarSlet
  8. Hvor spændende! Dejligt når det går godt for "ungerne" :-)

    SvarSlet
  9. Super sejt, du må være stolt :0)

    SvarSlet
  10. Tusind tak allesammen, jo jeg er meget meget stolt :))
    Når jeg tænker på de bøger han læste da han tog bramdmandsuddannelsen (telefonbogs store og ligeså tynde sider - og så på engelsk) og på de topkarakterer han opnåede, ja så er jeg slet ikke i tvivl - SELVFØLGELIG klarer han det :))

    SvarSlet
  11. Enig??? Det er jeg ogsaa, og saa heppes der, hep hep hep.

    SvarSlet