Sider

mandag den 8. juli 2013

Let og enkelt

ikke noget med indsnit (bortset fra bryst), lynlås ...

Noget der ikke krøller, noget der kan trækkes over hovedet og så bare sidde - det var målet med det polkaprikkede stof.

Det lykkedes og nu er stoffet forvandlet til en enkel, let og krølfri sommerkjole som kan komme med i kufferten til Kina, hvor temperaturen svinger mellem 26 - 36 grader!





Jeg tror jeg vil forsøge med en eller to mere, jeg vil genbruge mønsteret, som nu er klippet til hist og her, så det passer til mig og jeg har nogle ideer i tankerne :))

Lige om lidt vil jeg drage til Stof og Stil i Roskilde - der må jeg kunne finde stof der passer til mine ideer!


10 kommentarer:

  1. Det er vel nok en sød og velsiddende sommerkjole du har lavet. Den kommer helt sikkert til sin ret på kinesisk ;-)

    SvarSlet
  2. Flot! Hvilket mønster har du taget udgangspunkt i? Sådan én vil jeg også have. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Burda nr. 8123 - stof og mønster er købt i Stof 2000 - god fornøjelse :))

      Slet
  3. Hvor er du fin - super model :)

    SvarSlet
  4. Rigtig sød og velsiddende. Den skal du nok blive glad for

    SvarSlet
  5. Godt gaaet. Den sidder perfekt.

    SvarSlet
  6. Hvor er den blevet fin og sommerlig.
    Helt enkel og super skøn ;o)

    SvarSlet
  7. Hvor er den bare blevet god din kjole, kan ihvertfald godt forstå du vil lave flere :))

    SvarSlet
  8. Perfekt outfit til sådan et vejr. Den er virkelig vellykket og klæder dig godt.

    SvarSlet