Sider

torsdag den 17. oktober 2013

Alle gode gange tre

ellers kan den rende mig!!

Først havde jeg slået 109 masker op


og som I ved - alt for stor :((

Så valgte jeg 93 masker (som i modellens korte udgave) og strikkede lystigt


så opdagede jeg en fejl


hev pinden ud og blev så igen i tvivl om den nu blev stor nok!
Jeg er jo ikke interesseret i en alt for tætsiddende sweater, men en der er lidt rummelig!

Nu er jeg startet om igen med 101 masker.
Kommentaren fra manden min: "Du er da billig i grandrift"
Hi hi - han skulle bare vide :))







15 kommentarer:

  1. No shit,sikke da et gåpå mod,hvad skete der med strikkeprøven,blev den mon opgivet,bare så træls når man er i tvivl om det man strikker ender med at passe,og det er jo fuldstændig umuligt at måle allerede nu,uha hvor jeg håber den ender med at passe :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo ser du, strikkeprøven blev strikket (se forrige indlæg :(
      Ja det er meget træls, når man ikke er sikker fra starten, det plejer ikke at være gode tegn :(

      Slet
  2. Godt gået. Krydser fingre for, at den denne gang sidder lige i øjet!

    SvarSlet
  3. Hæ hæ ja de skulle bare vide ;0) håber det lykkes

    SvarSlet
  4. Lad ham endelig blive i troen :-)
    Forhåbentlig lykkes det denne gang

    SvarSlet
  5. Hehe - jA han skulle bare vide din kære mand ;0))
    Håber d har ramt det rigtige maskeantal !!

    SvarSlet
  6. Det er bare megatræls..... Men din mand er da meget håbefuld, lyder det til! Han har ikke lært, at frustrerede kvinder shopper? Den bedste kur mod irriterende strikketøj er vel at købe noget mere samarbejdsvilligt garn?

    SvarSlet
  7. Xxxx fingre for at det lykkedes denne gang😉

    SvarSlet
  8. Går også og pønser lidt på Rosa... Strikker du den i Loden-garnet eller har du fundet alternativ?
    Hilsen Kirstine

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker den i Loden, men som du nok kan regne ud, så driller strikkefastheden. Garnet er lækkert, men vær opmærksom når du starter, hvis du starter :))

      Slet
  9. Tak for alle jeres krydsede fingre, jeg tror det har hjulpet :))
    I dag vil jeg køre ud i det Bornholmske og se om jeg kan finde noget spændende garn - bare som trøst :))

    SvarSlet
  10. Ha ha Kirsten,
    - jeg har købt garnet nu og sidder med de samme problemer som dig, - forfra og om igen :-(
    Jeg lander nok også på noget midt imellem. Håber det går godt med din:)
    Strikkehilsen fra Kirstine

    SvarSlet