Sider

søndag den 9. marts 2014

Fra BC Babyalpaca til Zitron Fili silk

Min stash er opdateret til mindste detalje på Ravelry ;))

Mit garn "bor" i gamle skotøjsæsker og andre uigennemsigtige æsker, så derfor har jeg som en ekstra hjælp til mig selv nummeret æskerne, så satser jeg på at det bliver mere overskueligt.


Hylderne blev tømt for poser med garn!




Manden min slider løbesko i en frygtelig fart, så derfor bliver det hurtigt til en del æsker, som han gemmer på loftet. I dag kom de ned og blev fyldt med garn.



Nu er det meste på plads i kasser og ikke mindst på Ravelry - ahh







Efter sådan en gang "føren til protokol" dukker der altid garn frem, som ikke er så interessant for mig, men måske for andre!
 Så nu mangler jeg bare at lægge garn til salg på FB - det er første gang jeg skal prøve det, men mon ikke det går :))







13 kommentarer:

  1. Hold nu op du har meget garn :-)
    Dejligt med orden. Smart at katalogisere det på den måde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg har en del, men når jeg ser andres lager er mit peanuts :))

      Slet
  2. Jeg bukker mig i støvet, det er søreme godt gået. Jeg er dog også misundelig, jeg har ikke ret meget styr på, hvad jeg egentlig ejer af garn. Måske en dag - eller to eller flere - får jeg også katalogiseret mit garn
    Selvfølgelig kan du lægge garn til salg på FB, du giver vel et pip her inden?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups Lone - garnet er allerede solgt!
      Jeg tænkte slet ikke på at vise det her - sorry!

      Slet
  3. Det er så skønt når der er kommet orden og overblik over garneret. Smart ide at genbruge skoæskerne :)

    SvarSlet
  4. Super med sådan et overblik. Har selv noget ligende...

    SvarSlet
  5. Det ser fantastisk ud, jeg elsker også at skabe orden. Langt det meste af mit stash ligger på Ravelry - dog er der lidt bomuld, som aldrig har fået lov til at komme derind.

    SvarSlet
  6. Det er bare så dejligt, når det er gjort :-) Og det ser godt ud!

    SvarSlet
  7. Ja, det er skønt når det er overstået. Det tager noget tid, men det bød den her weekend på og så var det jo bare med at gribe muligheden!

    SvarSlet
  8. Det er utrolig rart med sådan en oprydning og sortering. Man kan ligefrem opdage garn man havde glemt man havde og det er jo næsten ligesom at få noget nyt. Det ser godt ud.

    SvarSlet
  9. Herlighet så flink du er. Her ble det ryddig og fint. Supertøffe krus du har malt. Du er dyktig. ;-)

    SvarSlet
  10. Fandt vej til din fine blog og vil gerne følge den:-) flotte ting du har lavet. Og skønt med sådan en oprydning ;-)

    SvarSlet