Sider

søndag den 27. april 2014

Jeg havde tænkt på en time squash!

Men dagen tog en anden drejning og vejret er jo også til noget udendørs!

For noget tid siden begyndte manden min på et projekt - faskine - sådan en sag kræver et STORT hul. Hullet blev gravet og den lerede jord endte smart nok i et par af højbedene. Jorden er ubrugelig, så nu skal det på gengrugsstationen - meget hårdt arbejde!




Så i stedet for at få en træt squash-arm, ender det nok med en træt grave-tung jord-arm :(( 

Foruden grave-køre væk projekt, har vi fået lagt hønsenet i de bede som kvarterets katte elsker! 
Vi har prøvet det meste, uden held og så var det jeg tænkte - hønsenet er helt sikkert kedeligt for kattene at gå på og ikke mindst umuligt at grave deres efterladenskaber ned i :))
Jeg håber det virker, for vi er SÅ trætte af kattelorte!


9 kommentarer:

  1. Noget af et arbejde! Meget smart med hønsenet. Håber, det virker godt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber og tror også på det med hønsenettet ;))

      Slet
  2. Billig motion - hvis du altså ikke havde betalt for appelsinvandstimen :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja hi hi nej jeg havde ikke betalt :))

      Slet
  3. Hmmm... øv øv med jorden - men smart med hønsenettet ... håber jeg :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er en tung omgang at få fjernet jorden (tror vi skal køre på genbrugsstationen 5 gange ;((

      Slet
  4. Pyha, det er tungt at arbejde med jord. Det er en god idé med hønsenettet. Da jeg flyttede ind her, kom alle byens katte på besøg, da den tidligere ejer havde fire katte - min skønne hund har dog sørget for, der ikke kommer flere katte på besøg her

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har faktisk overvejet at låne en hund i en rum tid, men nu prøver vi den her løsning!
      De forskellige kemikalier, vandpistoler..... har nemlig ikke haft effekt :(

      Slet
  5. Se dét var smart det der hønsenet!!

    SvarSlet