Sider

fredag den 23. maj 2014

En ikke almindelig fredag

heldigvis!

I dag har jeg fulgt min mor til hendes venindes begravelse.
En veninde hun har haft gennem 60 år, er ikke let at tage afsked med, men min mor var sej - mig der i mod hmm! 
Jeg er en tudetøs og det bliver ikke bedre med alderen - jeg tuder når jeg bliver rørt, er ked af det ....



Disse blomster er lige så farverige som min mors veninde var, hun vil blive savnet!

Livet går jo videre og min fredag eftermiddag blev brugt til blandt andet at få hevet rabarberne, renset og skåret - nu er de klar til at komme i gryden med sukker og gode mængder af vanille :))






4 kommentarer:

  1. Mon der er alderen der gør os til nogle tudetøser ;)

    SvarSlet
  2. 60 års venindeskab - det synes jeg er fantastisk og de må have haft mange oplevelser sammen. Jeg har nu også let til tårer, men heldigvis også let til smil :)

    SvarSlet
  3. Uha som jeg kender det - skal til min venindes mors begravelse i morgen og ved også godt, hvordan det ender.

    SvarSlet